Telcon Bilişim Teknolojileri

Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise IP Tabanlı Telefon Santrali

(3 Customer Reviews)

Alcatel OmniPCX Enterprise ile kurumsal haberleşme sisteminiz için, düşük maliyette, kullanımı kolay bir temel ve uygulamalar platformu kurmak mümkündür. Bu sistem çalışanlara kullanımı rahat ve güçlü iletişim araçları (çalışma alanı) sağlamaktadır.

Teklif Formu
Teklif Formu

Paylaş:

Açıklama

Alcatel OmniPCX Enterprise ile kurumsal haberleşme sisteminiz için, düşük maliyette, kullanımı kolay bir temel ve uygulamalar platformu kurmak mümkündür. Bu sistem çalışanlara kullanımı rahat ve güçlü iletişim araçları (çalışma alanı) sağlamaktadır.

•        LINUX tabanlı kullanıcı/sunucu yapısı,

•        Dağıtılmış ve ölçekli donanım ve yazılım,

•        Mobility (Hareketlilik)

•        Transparent network bağlanma seçenekleri,

•        IP tabanlı tasarım,

•        Esnek bağlantı seçenekleri (IP, FR, ATM ve ISDN),

•        Standart bilgisayar/telefon entegrasyonu,

•        Tüm ses hizmetleri

OXE, yeni nesil otomatik çağrı dağıtım algoritması ile müşteri memnuniyet artışını garanti etmektedir. Matriks tabanlı otomatik çağrı dağıtım mekanizması Alcatel-Lucent’a patentlidir ve bu sistem çağrı merkezinde çalışanların yetenek ve maliyetlerine göre dağıtım yapar. Global ve esnek ağ çağrı yönlendirmesini ve gerçek çağrı dağıtımını sağlar.

Çağrı merkezi yöneticilerinin de hızlı ve güçlü çağrı merkezi yönetim araçlarına ihtiyaçları vardır. OXE, Çağrı Merkezi uygulamaları ile yöneticilerin sadece bir mouse tıklaması ile gerçek zamanlı veya geçmişe dönük zamanlı raporları alabilecekleri, bütün çağrı merkezi parametrelerine erişip gereken değişiklikleri hızlı bir şekilde gerçekleştirebilecekleri bir ortam sunulmaktadır. Geçmişe yönelik ayrıntılı analiz ve kısa zaman içerisinde yorumlamayı sağlayan istatistiki raporların otomatik veya istenilen zaman doğrudan Microsoft Excel ortamına aktarılması mümkündür. Çağrı merkezindeki gerçek zamanlı olarak değişen çalışma durumunu bir elektronik duvar panosundan izlemek mümkündür. OXE, çağrı merkezi uygulamaları e-ticaret konusunda da en uygun yönetimi sağlar. WEB ziyaretçilerine ve şirketlere internet üzerinden sesli erişim, geri arama, yazılı chat, e-mail ve garantili arama gibi muhtelif yollardan iletişim kurmalarını sağlayacak bir dizi olanaklar sunar.

Tamamen entegre güçlü çağrı merkezi uygulamaları ile firmaların satışlarını arttıran, iletişim maliyetlerini düşüren, yüksek ses kalitesini garanti eden, yönetimi son derece rahat ve kesintisiz bir iletişim altyapısı sunan bir sistemdir.

Average Rating

5.00
3 Review
5 star 100%

4 star 0%

3 star 0%

2 star 0%

1 star 0%

Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise IP Tabanlı Telefon Santrali için 3 değerlendirme

  1. selim akarsu

    Güzel santral taş gibi sağlam

  2. Sabri korkmaz

    Gördüğüm en sağlam santrallerden kullanacaksan bu ürünü almalısın

  3. Ata Emir

    Markası ve Kalitesi ile ön planda olan bir santral

Değerlendirme yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

WhatsApp Destek Hattı